Årets vindere i Oldkonkurrencen

Årets vindere i Klassikerforeningens Oldkonkurrence er nu fundet. Der er to førstepladser:

• Laura Quistgaard Strandet Lund 3.a, Borupgaard Gymnasium (tekst)
  • Sarah Vester Kongsted, Valdemar Rafn Skipper, og Filippa Vang Valentin fra Silkeborg Gymnasium (multimediebesvarelse)

Stort tillykke til jer!

Klassikerforeningens præmieoverrækkelse:

I år lykkedes det at få lov til at bruge Den Kgl. Afstøbningssamling.

Derfor glæder vi os over at kunne invitere vinderne, deres familie og venner til præmieoverrækkelse:

Lørdag d. 18.juni, kl. 14.00-16.00

Den Kongelige Afstøbningssamling har adresse på:

Vestindisk Pakhus
Toldbodgade 40
1253 Kbh K

Der findes aflåste garderobeskabe og toiletter, og der er elevator til alle etager.

Vinderne vil modtage deres præmie og et tilhørende diplom. Der vil blive serveret en lille forfriskning og der vil være mulighed for at (gen)se den fantastiske afstøbningssamling efter overrækkelsen.

Vi beder om, at I sender en mail til christelklassikerforeningen@gmail.com og fortæller hvor mange I kommer (sådan at vi kan sørge for at have nok at servere). Hvis man kommer langvejs fra, kan man som vinder og familie til vinderen få godtgjort sin transport. Kontakt mig, så får I de papirer, I skal bruge.

Tilmelding senest onsdag d.15.juni, kl.16.00 på christelklassikerforeningen@gmail.com