Nyt administrationsselskab

Klassikerforeningen er ved at skifte administrator fra Dansklærerforeningens Hus til Dit sekretariat ApS i Viborg, da Dansklærerforeningens Hus ikke længere ønsker at administrere andre faglige foreninger og vil koncentrere sig om egne aktiviteter. Dette vil være kendt stof for nogle af jer, der var tilstede på årets herligt velbesøgte Generalforsamling d. 6.9.2019. Nogle vil læse om overgangen i Logos også, og/eller kende det fra andre foreninger (engelsk, religion), men I må alle gerne læse med videre, da der kommer ny info her.

I løbet af de næste par uger vil ca. halvdelen af foreningens medlemmer modtage en mail med et login til den nye medlemsdatabase. Det der den halvdel, vi har mail-adresser på. Mailen kommer fra Foreningsadministration, og er således ikke en snydemail, der vil svindle jer. I må meget gerne benytte jer af dette login til at tjekke jeres oplysninger såsom adresse, fødselsdato, ansættelsessted, medlems- og kontingenttype (studerende/pensionist/arbejdsløs, ansat eller ægtefælle-kontingent).

Dem som ikke modtager mail, må gerne indsende deres mail-adresse til vores nye administrator (klassiker@sekr.dk) og vil derefter modtage samme mail med login.

Dem af jer, der slet ikke er medlemmer, vil vi gerne opfordre til at melde jer ind, så vores forening kan vedblive at arbejde for vores fags interesser på baggrund af en stærk medlems-repræsentation. Vi ønsker jer hjerteligt velkommen i foreningen.