INDMELDELSE

Et års medlemskab af Klassikerforeningen koster normalt 500 kr, mens studerende, ledige, efterlønnere og pensionister kun betaler 300 kr. Et ægtefællemedlemskab koster 700 kr.

Medlemmer modtager årligt 3 numre af LOGOS, samt normalt 1-2 udgivelser fra Klassikerforeningens Kildehæfter. Endvidere tilbydes reduceret pris på foreningens kurser.

Se flere gode grunde til at blive medlem af Klassikerforeningen her!

BLIV MEDLEM AF KLASSIKERFORENINGEN PÅ FØLGENDE MÅDE:

Følg dette link: https://medlemmer.foreningsadministration.dk/indmeldelse/Trin2/Klassiker og udfyld felterne. Du vil straks derefter modtage en mail med log-in oplysninger.

Du vil desuden med en faktura modtage et velkomstbrev fra foreningen samt et eksemplar af Klassikerforeningens medlemsblad Logos og en tidligere udgivelse fra Klassikerforeningens Kildehæfter (dog tages der forbehold for udsolgte oplag, og du vil alternativt modtage to numre af Logos).

Ønskes udmeldelse af Klassikerforeningen, bedes henvendelse også rettet til klassiker@sekr.dk